• Szabó Monika

Csináld okosan!

Frissítve: máj 7

„Rohan az idő”, szinte észrevétlenül eltelt a január. Hol tartasz az életmódváltásod megvalósításában? Ha elkezdted, most ne hagyd abba! Ha még nem kezdted el, vajon mi lehet az oka? Azt gondolod, hogy túl macerás? Vagy attól tartasz, hogy még több időt kell a konyhában töltened, mert mostantól nem elég egy vacsorát készíteni, hanem főzhetsz külön magadra? Mit tehetsz, ha a családod nem tart veled az étrend átalakításában, és Te – miután elkészítetted a vacsorát az egész családnak - nem szeretnél még külön főzni magadnak?

Adok néhány praktikus tanácsot, hogy egyszerűbb, könnyebb legyen: Nem kell külön főznöd magadra. Hogyan? Írj egy listát azokról az ételekről, amik eleve gluténmentesek, lisztmentesek, cukormentesek, tej- és tejtermék-mentesek. Biztosan sok ilyet ismersz! Válassz erről a listáról! Mondjuk resztelt máj, sült libacomb, grillezett hal, gombás csirke. Köretként rizst, párolt zöldséget (brokkolit, kelbimbót, cukkinit, gyökérzöldségeket, sütőtököt, stb.) és valami leveles salátafélét (rukkola, bébi spenót, stb.) készíthetsz. Az sem baj, ha a családod csak a rizst szereti. Magadnak úgy tálalj, hogy köretként rizs, zöldség és saláta is kerüljön a tányérodra. Ha többet főzöl, marad másnap reggelire és ebédre is. Ha még szokatlannak tartod a resztelt májat reggelire, akkor aprítóban, vagy botturmix-szal összekeverve finom kenőmájast készíthetsz, amit zellerszárral, jégcsap retekkel, sárgarépa hasábokkal fogyaszthatsz. A maradék halból halkrém készülhet, amihez szintén zöldséghasábokat, vagy sült édesburgonyát ehetsz!

Sikeres életmódváltást, jó egészséget!




0 megtekintés

Bejelentkezés:

+36 30 9483236

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Általános szerződési feltételek     Adatvédelmi irányelvek

© 2019 Szabó Monika. Minden jog fenntartva. Made by CsB