• Szabó Monika

Egészséges és gyors reggelik

Frissítve: máj 7

Egyéni konzultáción, vagy a csoportos programokon is szóba kerül, hogy a hétköznapok "kapkodós" reggelein hogyan lehet megoldani a tápanyagdús étkezést.

A legegyszerűbb, ha előre gondolkodunk, és készülünk rá. Az előző napi ebéd, vagy vacsora maradékából gyorsan elkészíthető reggeli lehet. Például májas hurka (házi, glutén-, és adalékmentes), sült máj, zúzapörkölt, sült hús, grillezett hal. Hozzá köles, hajdina, quinoa, vagy rizs. Mellé nyers, vagy párolt sárgarépa, fehérrépa, paszternák, zeller, vagy sült édesburgonya, sütőtök. És egy marék nyers zöld salátaféle, vagy zellerszár.

Arra az esetre, ha nem maradt sült hús, hurka, vagy hal tegnapról: halkonzerv olíva olajban, vagy saját lében (legjobb a szardínia), füstölt pisztráng, vagy makréla (Aldiban kapható), tőkehalmáj, feketeerdei sonka, főtt tojás, füstölt sertés- és marhanyelv, disznósajt (házi, glutén- és adalékmentes). Ezek mellé nyers, vagy párolt, vagy sült zöldségek, fermentált zöldség, zöld levelek (kínai kel, szívsaláta, spenót, medvehagyma, stb.), és biztonságos keményítő (édesburgonya, főzőbanán).




40 megtekintés

Bejelentkezés:

+36 30 9483236

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Általános szerződési feltételek     Adatvédelmi irányelvek

© 2019 Szabó Monika. Minden jog fenntartva. Made by CsB